12-04-30
copyright © .blogg.se 2012-04-30, 11:28:42 ♥ Vardag0 Kommentarer

 

Helgen kom och gick i en rasande fart, vi hann åka 146 mil, shoppa på ullared (super fina ljus till bröllopet bla.), mysa med min pappa ♥, äta gott, rå om varandra, skratta & njuta. Vi hann se halva göteborg och göteborg centrum 70 gånger då vi bara körde fel. :p Vi sov en natt i bilen och en natt hemma hos pappa. Vi var ute och gick längst stranden och njöt av solen. (har fått lite färg i ansiktet)

 

Idag har vi hunnit städa, packa upp och slänga allt i tvätten. Snart ska vi åka och låna bilen av mamma och hennes gubbe så ska vi storhandla. Ikväll ska vi grilla och cykla till gruvan och kika på brasa. Blir ganska lugnt, bara jag och min fina karl. :) ♥

 

För den som vill se bilder från våran resa finns dom här ↓

http://likaalovestory.blogg.se !!

 

Nu ska jag mysa med mina hårbollar och ta det lugnt en stund. / Sandiie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0