12-04-13
copyright © .blogg.se 2012-04-13, 11:24:45 ♥ Vardag2 Kommentarer

 

Idag var jag uppe med tuppen, åt frukost med älsklingen innan han skulle till jobbet och jag till gymmet. Jag har alltid tyckt att det är så jobbigt att åka dit ensam och hela tiden stått över träningen för att julian inte kan vara med. Men idag tog jag tag i saken och från och med nu kan jag se min gym-tid som egentid dom gånger han jobbar. :) Så stolt över mig själv!

 

Gick/sprang på löpbandet i 60 min (-361cal.) och hela tiden hade jag ett leende på läpparna för träningsbyxorna jag fick i mitt påskägg (har legat i garderoben en vecka) är redan förstora och det är stl 38 ;p Känns super skönt!

 

Jag har nyss duschat och sitter nu och väntar på bussen, ska åka till mamma och gå ut och gå med hunden och fixa en present till min kusin. :) Får se när jag kommer hem och vad det blir att göra då, kanske skriver jag nån rad här annars skrivs vi igen under helgen!

 

Ha en bra fredag. puss / Sandiie


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad härligt! Hade inte du en till blogg? :)

Hade vart jätte roligt att läsa. Önskar dig all lycka tjejen!

2012-04-14 @ 00:42:58
Postat av: Jessica

Vilken sörja du skriver.. Omöjligt att du kommer i en 38a dånande sett dig på stan. Slå vett i pannan på dig genom att gå in i en vägg så kanske polletten trillar ner!!!!

2012-04-14 @ 12:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0