12-04-12
copyright © .blogg.se 2012-04-12, 20:55:11 ♥ Vardag0 Kommentarer

 

Den här veckan har inte varit en bra vecka i tränings-syfte. Jag har legat hemma och latat mig och inte alls haft energi till någonting. Jag har till och med stoppat i mig lite godis. MEN jag har inte druckit någon läsk (har jag utmanat mig själv så har jag!)

 

Det går jätte bra att bara dricka vatten och jag uppskattar det mycket mer nu än jag gjorde förut. Då tyckte jag till och med att det var äckligt :p Efter att ha gjort veckans invägning känner jag återigen hur motivationen kommer tillbaka till mig och jag satsar på ett svettigt träningspass imorgon! :)

 

Nu ska jag mysa med min fina pojkvän. / Sandiie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0