VA FAN ÄR DET SOM ÄR FEL?
copyright © .blogg.se 2011-09-02, 22:36:40 ♥ Vardag0 Kommentarer

EKG, blodprov, nervtester, njur & lever prover, hjärnröntgen, ögonundersökning, öronundersökning, mera tester, nålar och massa stick, balans övningar, känsel tester och allt annat dom gjort. I två dagar har min kropp varit utsatt för inte mindre än 5 läkare och en rad sköterskor. Men INGEN hittar nått fel ... men vad är det då som gör att jag mår så här?

 

Detta är inte normalt. Nu ska jag ta min spyhink - vattenflaskan och täcket och krypa ner och kika på 'unga mödrar' får se hur många timmars sömn det blir i natt. Julian jobbar dygn så jag är solokvist! Om man ändå var liten och bodde hemma med mamma och pappa så man slapp tänka själv ....

 

Godnatt!! / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0