TVÅ DAGAR I TOTAL FÖRVIRRING.
copyright © .blogg.se 2011-09-01, 22:00:40 ♥ Vardag0 Kommentarer

Åkte till vårdcentralen på ett planerat läkar besök igår, det slutade med akut tid på falu lassarett och röntgen av hjärnan och olika tester. Idag var det ögonens tur att få sig en undersökning. Fler tester men ändå inga svar på vad som gör mig så sjuk. :( Det är frustrerande, läskigt och det får mig att känna total förvirring.

 

Träffade även M idag, otroligt skönt att prata med någon som inte står mig nära. Någon som jag enbart varit en journal för. En människa som kan se på mig med nya ögon och kanske .. förhoppningsvis hjälpa mig. Jag började gråta efter en halv timme, M kom åt en känslig punkt som jag inte ens visste att jag hade. Ska tillbaka på fredag nästa vecka och jag har fått en uppgift tills dess.

 

Får se hur det går med den! Nu ska jag lägga mig i sängen och se skräckfilm med älsklingen, imorgon ska jag hem till mamma och göra smörgåstorta och fixa inför min brors 25 års fest som vi ska ha där på eftermiddagen. :) Hjärtat jobbar dygn igen så han kan inte vara med på festligheterna, tråkigt!

 

Hoppas ni alla får en bra helg, vi skrivs snart igen. PUSS / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0