TORSDAG
copyright © .blogg.se 2011-09-15, 21:19:06 ♥ Vardag0 Kommentarer

Vilken lång dag det blev idag.. och nästan ingen tid har jag spenderat med min andra halva. Gick in till stan och sen satte jag mig på bussen till b-land. Mötte Lisa och tog entimmes promenad i skogen, skönt att ses och snacka skit. :) Sen har det vart fullt ös med hund och barn hela dagen.

Kom nästan nyss hem. Hann möta älsklingen på stan för en snabb kram innan han skulle till bjurs och jobba natt. Inge kul när man har sånna dagar att man bara ser den man älskar 15 min och pratar i telefon lite grann. :( Men men .. det blir pengar och tid ifrån varandra behöver man ha. Känns dock som att han alltid jobbar!!

Jag tänkte spendera kvällen med dubbla duntäcken, har jag sakt att jag är en fryslort? Och ett avsnitt 'ensam mamma söker' och sen försöka sova. Imorgon förmiddag ska jag städa här hemma så man förhoppningsvis kan göra nått roligare på kvällen. Håller tummarna för att hjärtat har ledig helg också, länge sen vi hade en helg tillsammans känns det som.

Hoppas ni alla haft en bra dag och får en härlig nattsömn!
PUSS / S

i brist på IRL kontakt med älsklingen bjuder jag på en bild ..


jag saknar dig när du inte är hos mig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0