TORSDAG
copyright © .blogg.se 2011-09-22, 13:43:14 ♥ Vardag0 Kommentarer

Igår kväll blev det 'Friends whit benefits' som fick hålla mig sällskap, bra film. Rolig och verklighetstrogen på samma gång. Rekomenderas för den som gillar att skratta, gillar fina slut och är lite små kär i själva kärleken. :)

Bella: jätte smart idé att ha liljor i vaser. Alltid nått att fundera på! :)

Idag vaknade jag vid sex tiden av att Findus drog & bet i mitt hår, han tyckde det var dags för frukost. Somande om efter att ha gett dom mat och sen vaknade jag när Julian kom hem från jobbet .. killar kan verkligen inte smyga ;) och när man verkligen försöker vara tyst så lyckas man ALDRIG.

Hursom somnade jag om igen men vaknade sen med huvudvärk! Mår lite halv illa så försöker sakta dricka lite multivitamindryck. Ska ladda om pumpen och byta nål snart och sen dra upp julian ur sängen och äta frukost/lunch. Sen blir det att göra sig klar och gå ner på stan, måste lämna in lite papper och sen gå hem igen.

Får se vad resten av dagen har att erbjuda, funderar på att färga håret men skulle vilja klippa topparna först och det kan jag inte göra själv så Daniela måste bli frisk NU. ;) ♥

Nu ska jag ta en alvedon och vila tio min. Ha en bra dag. PUSS / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0