TISDAG
copyright © .blogg.se 2011-09-20, 12:00:58 ♥ Vardag0 Kommentarer

Blev ingen bra start idag, mådde illa och spydde i morse så la mig och sov en stund till. När jag vaknade hade jag extrem huvudvärk och frös jätte mycket. Fick i mig ett glas multivitamindryck till frukost och sen var det bara att ta sig in till stan och gå på möte på AF. Mådde inte helt hundra när jag kom ut men hade inte lika ont i huvudet iallafall.

 

Åt nyss lite gröt och hoppas att jag ska få behålla det. Ska lägga mig i sängen och vila en stund. Vid tre ska jag möta Julian på stan och så ska vi gå och prata med tatueraren på Rock It och sen ska jag åka hem igen. Får se om jag får energi till att göra klart efter min ommublering hemma. Är inte alls mkt kvar!

 

Nu ska jag ta en alvedon och vila en timme. Ha det bra!! PUSS / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0