STÖRRE LÄGENHET NU TACK!
copyright © .blogg.se 2011-09-18, 14:41:06 ♥ Vardag0 Kommentarer

Gah, jag är så kass. Nu har det gått flera dagar sen jag bloggade igen. Mitt liv är så tråkigt och jag har ingen insperation för att bjuda på nått kul heller. Men men .. jag har jobbat 29 timmar sen förra helgen med barnen, känns helt ok. Det får ju dagarna att gå iallafall.

 

I fredags städade jag och lagade mat och sen hände inget mer. Igår kom mamma och håkan och hjälpte oss borra i taket så vi fick upp boxningsäcken och tyg runt sängen. (visar bild nån dag när jag orkar. :P) På kvällen såg vi film och spelade kort.

 

Idag har vi bara tvättat och sett på tv. TRIST! Ikväll ska Julian umgås med en kompis, får se om dom ska vara här eller inte. Jag vill iallafall flytta till något större. Då kan jag stänga in mig och vara ifred när jag vill och han kan ta hem folk om han vill. I-landsproblem!

 

Dags att fundera på nån mat.. fast jag är inte ett dugg hungrig eller sugen. Känns som att det är fredag idag fast ändå måndag. Dagvild, japp! Ha en bra dag så hörs vi när jag har nått att komma med. PUSS / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0