RUSTAD FÖR 40 MINUS.
copyright © .blogg.se 2011-09-21, 17:44:33 ♥ Vardag0 Kommentarer

Godkväll sötnosar,

mötet på arbetsförmedlingen gick bra. Om handäruppe är med mig får jag en bra praktikplats och förhoppningsvis jobb efter tre månader. Håller tummarna&tårna. Efter mötet kikade jag och hjärtat runt på stan, vi såg att dom hade fått in vinterjackor på stadium och vi bestämde oss för att kolla om det fanns nån bra.

 

Det hela slutade med att jag kom ut som ägare till en RÖD everestparkas, ett par as sköna vantar och en flesejacka. Lite bortskämd blir man när man har världens snällaste pojkvän. ♥ Nu är jag redo för vinter och minusgrader. Blev en promenad hem och nu har mina fötter dött.

 

Vi åt nyss middag, kotletter, klyftpotatis, brocoli och sås. Så hann vi med lite kortspel och jag har diskat. Älsklingen ligger och sover nu eftersom han börjar jobba nio i kväll och har vaken natt. Stackarn! Jag ska krypa ner brevid han en stund och ikväll blir det film och lugnt med missarna.

 

Ha en bra kväll! PUSS / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0