ONSDAG
copyright © .blogg.se 2011-09-07, 14:54:49 ♥ Vardag0 Kommentarer

Oj, här har det varit dött. Men jag har varken haft ork eller lust att skriva. Dagarna ser likadana ut, mår dåligt, spyr, ont i kroppen och huvudvärken som aldrig försvinner. Läkarbesök hit och dit. Känns som att det bara är samma, lika och då finns det ingen mening att skriva.

 

Hösten är här på allvar, kallt ute och INNE. När sätter kopparstaden på värmen? Fick iallfall upp höstgardinerna igår så det känns lite mysigare både i köket och stora rummet. Nu väntar jag bara på att mammas gubbe ska komma och hjälpa mig borra i taket så jag får upp tyget runt sängen & boxningssäcken.

 

Imorgon ska jag ta med mina bäbisar till djursjukhuset, dom ska kastreras/stereliseras så det inte blir nå små inavel här. På fredag ska jag tillbaka till M och på lördag & söndag ska jag jobba. Hoppas att jag är så pass pigg i huvudet och att jag inte spyr! Men det ska nog inte vara några problem.

 

Nu ska jag lägga mig och se några fler avsnitt 'unga mödrar' ha en bra dag!

PUSS / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0