ONSDAG
copyright © .blogg.se 2011-09-21, 12:08:31 ♥ Vardag0 Kommentarer

Ensam. Jag känner mig sjukt ensam.

Jag är van med att ha folk runt mig, hela tiden. Men sen julian fick sitt jobb är han nästan aldrig hemma, han jobbar från tidig morgon till sen kväll eller så jobbar han natt. Känns som vi aldrig ses eller har tid att göra något med varandra.

 

Igår när han kom hem spelade vi kort en timme, sen kollade vi på en film och somnade. Idag hinner jag spendera en liten stund med honom innan han ska iväg och jobba natt. Och då har han redan jobbat halva dagen. /: Jag ska iallafall iväg på möte snart och sen hem.

 

Skulle vart hos tandläkan men spydde imorse och hade ont i huvudet så bytte till en annan tid. Blir att ta det lugnt resten av dagen och kvällen. Ha en bra dag mina fina hjärtan där ute och ni andra. PUSS / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0