LCHF
copyright © .blogg.se 2011-09-26, 07:47:10 ♥ Vardag1 Kommentarer

Idag är det dags, en fundering har dykt upp och jag hittar olika svar när jag gogglar. Någon som äter efter LCHF som kan svara kanske? Är det ok att dricka te? :p Annars tänkte jag börja dagen med ägg & bacon och träningen får bli att göra klart det sista av städningen, hann inte dammsuga & torka golv igår. (tyckte kvalitetstid med sambon var viktigare!)

 

Det svåraste denna vecka kommer nog vara sötsuget, saknad av den där goda mackan på kvällen när man sitter i soffan med te och ser på nått program. :P Men det är bara att vänja sig för den här gången ska jag hålla ut och inte ge upp! Har inga planer för dagen mer än att städa klart och börja med LCHF.

 

Vi vägde och mätte igår och har det uppskrivet, ska bli kul att se om det hänt nått om en vecka. Kanske uppdaterar senare om hur det går och vad vi har ätit för gött!! Ha en bra dag. PUSS / S


Kommentarer
Postat av: Amanda

Läs på innehållsförteckningen till tet bara, så ser du ju om det är ok :)

2011-09-30 @ 18:56:15
URL: http://melajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0