HÖSTMYS
copyright © .blogg.se 2011-09-20, 20:31:27 ♥ Vardag0 Kommentarer

 

Sitter och myser med ljus & en STOR kopp te till Idol. Jag har städat hela lägenheten och känner att jag har vart riktigt duktig idag. Efter Idol ska jag ta en lång dusch och när hjärtat kommer hem från jobbet ska jag försöka få han att se film med mig.. (blir nog inte alls svårt!)

 

Imorgon ska jag till tandläkan .. är sjukt nervös och vill inte men man måste ju kolla tänderna ibland. Efter tandis ska jag träffa min handläggare på Arbetsförmedlingen och prata igenom om jag ska ha praktik eller inte. Efter det blir det hem och mysa med hjärtat innan han ska jobba och sen ska jag hem till moster och mysa! :)

 

Nu ska jag fortsätta slappa, ha en bra kväll. PUSS / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0