FREDAGSMYS
copyright © .blogg.se 2011-09-30, 18:36:42 ♥ Vardag1 Kommentarer

Jag & hjärtat håller på att tvätta och jag har precis dammsugit lägenheten. Fredagsmys står på schemat och vi 'syndar' med lite godis och dricka idag. Ibland får man fuska! Hjärtat jobbar hela helgen så jag ska passa på att bara slappa och bli FRISK. På söndag ska jag ev. beroende på mående träffa bellsi. Annars har jag inget planerat.

 

Nu ska vi ut och säga hej till svärmor&svärfar och sen gå till konsum. Ha en bra kväll. PUSS / S

carro .. festa med förstånd och ha en toppen födelsedag! :)


Kommentarer
Postat av: Carroooo! :D

hahaa tack sandra! förstånd blev det, men helt nykter vart det ju inte ;) haha!

2011-10-02 @ 21:18:57
URL: http://absolutcarru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0