FREDAG
copyright © .blogg.se 2011-09-09, 07:42:30 ♥ Vardag0 Kommentarer

Igår lämnade vi våra små på djursjukhuset halv åtta på morgonen, för att inte väntan skulle bli så lång packade vi fika och åkte till borlänge och vandra runt nere i frostbrunsdalen. Blev en sväng förbi strutsfarmen också innan vi åkte för att hämta våra älsklingar.

 

Kvällen spenderade vi hemma med film och kina mat. Somnade vid halv åtta :P jag är fortfarande död för att jag är så trött. Ska strax klä på mig och gå till bussen, sjukhuset står på schemat. När vi kommer hem blir det att diska och dammsuga och sen slappa. Helgen består av jobb för både min och julians del.

 

Hoppas ni har det bra och hittar på nått kul i helgen. :)

PUSS / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0