ATT TRO PÅ SIG SJÄLV.
copyright © .blogg.se 2011-09-30, 12:37:44 ♥ Vardag0 Kommentarer

Som vanligt när jag ska göra något som jag vanligtvis inte gör, eller ska göra något jag aldrig gjort tappar jag tron på mig själv. En liten djävul sitter i mitt huvud och påpekar hur dålig jag är, att jag inte kan, att jag bara kommer misslyckas. Självklart händer det nu med.

 

Det är drygt två veckor kvar men redan nu är jag grymt nervös och OSÄKER. Jag tvivlar på mig själv och klarar inte ens av att skriva texten i ett mejl till chris. Hur ska detta sluta? Behöver ha hem min heroiska pojkvän så han kan banka in vett i huvudet på mig!

 

Det här är min dröm, jag varken får eller tänker sumpa det här!! / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0