TILLÖKNING I FAMILJEN ENGLUND/TJÄRNÅS.
copyright © .blogg.se 2011-10-03, 16:36:09 ♥ Vardag0 Kommentarer

Blev en lagom start på simningen måste jag säga, ½km körde jag idag och då var jag inte slutkörd. Imorgon ska jag öka med minst 10 längder!! Efter simningen åkte vi ner på stan, skulle fixa lite på 3. Det vi behövde hade inte dom men vi ska få våra skyddsskal imorgon :D som vi har väntat! (fick dom gratis när vi köpte telefonerna, men då var dom tillfälligt slut)

 

Får se om det blir att köpa sån där sladd till telefonen/bilen på klases istället. Hur som helst sprang vi in på expert och skulle kika lite bara då min älskade gamla burk gett upp. Slutade med att vi snart kommer få en 50-tums plasma tv som inneboende. Tur att Falukommun bokar min sambo på massa jobb så att det inte svider i plånboken! :p

 

Bara dom kommit med tv:n (gratis hemkörning fick vi,haha) så ska vi åka ner på stan igen. Ska gå till grönan och prata med Elisabeth. Så ska vi väl få i oss någon form av mat och sen blir det hem och koppla in tv:n och bioljudet och se en film.

 

En helt ok måndag måste jag säga! :D

Ha det bra resten av dagen så ska jag fixa med lite annat. PUSS / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0