ONSDAG
copyright © .blogg.se 2011-10-05, 22:58:08 ♥ Vardag0 Kommentarer

Idag har jag haft besök av bellsi en stund, tagit två promenader, färgat håret, duschat och sen sett på tv. Älsklingen har kommit hem från jobbet, vi ska äta popcorn & se film. :)

 

Imorgon fyller min svägerska 18 år så det blir att fixa hennes present och gratta henne, ev, träffa carro en sväng och sen får vi se. På fredag har jag och älsklingen vart ett par i 1år och det ska vi fira med middag & bio. På lördag blir det rättviksmarknad och på söndag fyller min morfar år. Full fart!

 

8 dagar kvar tills vi åker också! u n d er b a r t :)

Nu ska jag se film och mysa. God natt / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0