MÅNDAG
copyright © .blogg.se 2011-10-03, 07:36:45 ♥ Vardag0 Kommentarer

Vaknade FÖRE klockan idag, piggare än vanligt och taggad som bara den. Gårdagen är inte ens värd att nämna eftersom jag sov större delen av dagen/kvällen & natten. Trött och slut människa, ja! Men idag tar jag nya tag. Snart ska jag ställa mig och steka bacon, göra äggröra och koka te. Efter en riktigt bra LCHF frukost ska jag göra mig klar för att ragga prakttikplats på sjukhuset. Håller ni tummarna för mig?

 

När jag fått min vilja igenom ;) ska jag dra med mig älsklingen till lugnet och simma. ÄNTLIGEN ska jag ta mig i kragen och börja igen. Välbehövligt! Efter det blir det att kolla efter en sladd till telefonen på 3 så man kan spela upp musik i bilen när vi ska åka till Karlskoga. :) Sen hem och diska, plocka undan & dammsuga + torka golv.

 

Måste hitta på nått gott till lunch & middag också, förslag? :)

Ha en bra dag! PUSS / S

 

T, om du är den jag tror så tack för kommentaren. Kul att du hörde av dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0