LÖRDAG
copyright © .blogg.se 2011-10-01, 13:47:54 ♥ Vardag0 Kommentarer

Fredagsmyset blev inte riktigt som planerat men mycket bättre. :) Fick ett telefonsamtal av våran fina vän Chris som berättade att han skulle landa i Falustad om 2½ timme och var sugen på att hitta på nått. Så istället för att hoppa i mjukisbyxorna och äta godis blev det på med partyskorna, slänga i färg i håret och göra sig redo för en öl på stan.

 

Mötte upp Chris som hade med sig sin mamma som var sjukt trevlig och sin brors tjej (?) Nathalie. :) Gick in på Pitchers och tog en cider, dom andra drack så klart den där  ölen :P Snackade massa om allt och ingenting, störst var iallafall snacket om MIN låt! Jag blir berusande lycklig av bara tanken ... och att det hela skulle bli en affärsgrej mellan mig och chris som musiker kunde jag inte ens drömma om när jag skrev texten. :)

 

Efter lite cider, öl och en drink tog jag älsklingen i handen och vandrade hem. Väl hemma lagade vi mat, köttbullar & makaroner ;D inte ett dugg LCHF godkännt men det var inte ölen heller. Efter att ha ätit och snackat om en massa saker somnade vi gott i sköna sängen.

 

Imorse blev det frukostmys och sen fick jag en härlig fotmassage, nu är älsklingen på väg till jobbet och jag ska spendera dagen i soffan och bota resterande förkylning. Den blev väl inte direkt bättre av gårdagen men det var det så värt. ♥

 

Nu ska jag mysa med Findus som står och trampar på mig ;) ha en bra dag!

PUSS / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0