ALLA BEHÖVER KÄRLEK..
copyright © .blogg.se 2011-10-05, 13:50:48 ♥ Vardag0 Kommentarer

Igår fick vi veta att en person som kallat sig våran vän snackar så mycket skit att det är ett rent under att folk tror på det. Hon snackar om MITT liv som om hon levt det, som att hon vet vad som hänt eller inte. Bara för att jag inte har bevisat för henne att saker har vartit som det vart så är det lögn. Men då måste ju hela hennes existens vara en lögn? Människan driver mig till vansinne och hon är inte ens värd det.
Det värsta är inte att hon snackar om mig, har hon inget bättre för sig så visst snacka på om jag nu är så intressant. Men när hon säger till folk att Julian har våldtagit tjejer då har hon gått för långt .. jag VET att han skulle aldrig göra någon illa. Alla som känner honom VET att han inte skulle det.
Ett sånt här rykte kan förstöra en människas liv om ryktet når fel öron. Hon har förstört tillräckligt. Och jag svär vid allt jag äger och har att om hon förstör hans liv, mitt liv med sitt skitsnack så kommer jag bli en olycklig människa. Det är inget hot, det är ett löfte. Förstör hon min familj är hon ute på hal is.
Min älskling, jag kommer stå bakom dig oavsett vad.
Jag älskar dig och litar på det du säger. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0