' upp&ner måndag
copyright © .blogg.se 2011-11-21, 21:30:05 ♥ Vardag0 Kommentarer

Jag känner mig ganska nöjd med denna dag, började bra men sen övergick den till nån form av irritation-ångest-depp. Slutade med måndags mys och ensam mamma söker. Inte helt fel!

Imorgon ska jag till M.W och sen har vi lite ärenden på stan, ska inhandla lite prydnadsgrejs till bröllopsinbjudningarna som jag ska börja pyssla med i veckan och så ska vi beställa vigselringen. Weei! :) Vid två tiden ska vi hämta Olivia och så ska vi ta med henne på stan och kika på klänning eftersom hon ska vara blomsterflicka.

Känns som vi kommer vara mest på stan imorgon, men det blir härligt! Ska självklart hinna med en power walk också! Men nu ska jag fortsätta mysa med min älskling och inom kort inta sängen och sova några välbehövliga timmar. God natt :) puss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0