' torsdag
copyright © .blogg.se 2011-11-10, 18:19:31 ♥ Vardag0 Kommentarer

Samtalet hos Elisabeth idag rev upp känslor jag inte trodde skulle komma fram, det gjorde ont i hela mig och en del tårar spilldes. Men som Elisabeth säger, först när det gör riktigt ont att prata om någonting kan man börja jobba med problemet.

Efter samtalet gick vi ner på stan, uträtta ärenden, åt lunch och kikade i butiker efter nått snyggt att ha på sig på jul & nyår. Julians outfit är klar, nu behöver vi bara köpa den! haha. :) Mötte Carro och åkte hem till oss för att äta bullar och snacka lite skit. Planer inför nyårsafton har börjat ta form, me like.

Och nu sitter vi i soffan och väntar på att 'drömmen om ett barn' ska börja. Har tänt ljus för min guddotter Alva som skulle blivit 3 år idag. ♥ Helt sjukt att du inte finns bland oss längre, lilla lilla trollunge.


saknad som skär i hjärtat, ♥

Nu ska jag mysa med mina killar (findus ligger mellan oss i soffan och tigger pussar!) Ha en bra kväll.
PUSS / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0