' torsdag
copyright © .blogg.se 2011-11-24, 09:19:31 ♥ Vardag0 Kommentarer

Godmorgon,
har nyss ätit mys frukost med tända ljus och världens bästa sällskap, julian ♥
Om ca 30 min ska jag gå till parkgatan på bildterapi och sen blir det ner på stan
och fixa kuvert för i eftermiddag ska jag och carro göra inbjudningarna till bröllopet.

Vi ska även göra en test uppsättning och sminkning.
Den stora dagen närmar sig med STORA steg och nerverna kommer sakta men säkert,
pirrar i magen när jag tänker på det. :)

Nästan allt som måste göras är klart. Några små grejer och så bordsplaceringen förstås.
Men den behöver man inte ta ännu. (drar ut på det så länge jag kan! ;D)

Igår satt jag, julian & carro (som blivit min bröllops-assistent) på grönan i några timmar,
skrev ut inbjudningar & andra grejer som vi behöver idag. Var även inne på pysselgruvan
ett bra tag för att hitta fina detaljer. Och jag kan lova att det kommer bli GRYMT snyggt. :)

Nu ska jag göra mig klar och sen traska iväg! Ha en bra dag. puss puss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0