' tisdag.
copyright © .blogg.se 2011-11-08, 22:34:12 ♥ Vardag0 Kommentarer

Idag har det inte hänt allt för mycket ändå har jag knappt vart hemma. Åkte till sjukhuset först och sen var vi nere på stan och fixa lite. Åkte till willys och handla och sen hem, jag försökte binda en brudbukett men hade för lite blommor för att det skulle bli jätte bra. Men helt ok iallafalla. :)

Sen blev det ner på stan igen, mötte svärmor och tittade på lampa. Efter att ha vart i två olika butiket gick vi tillbaka till den första och blev med lampa ;D så nu kanske man ser vad man tar fram för kläder och vilken film man väljer på kvällen. (och jag kanske ser vad jag skriver ... )

Blir att sova snart, imorgon ska vi simma & sen hem och STOR städa, skura ugn, badrum, bädda rent och vädra. Och så skulle nog Carro komma förbi en stund. :) Ha en mysig kväll och sov gott så hörs vi imorgon!
(ska försöka ladda upp bilderna imorgon, jag lovar!!) PUSS / S



jag & carro på kryssningen (29/10)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0