' till mannen i mitt liv.
copyright © .blogg.se 2011-11-29, 00:02:21 ♥ Vardag0 Kommentarer

 
Tack för att du plockar upp mig när jag faller,
tack för att du accepterar mig som jag är fast att du inte alla gånger förstår mig,
tack för att du finns här när det är svårt, tack för att du får mig att skratta VARJE dag.

Jag älskar dig av hela mitt hjärta,
... för dig går jag genom eld och vatten,
över berg & små sten.
Jag skulle offra allt jag har för att du ska må bra.
Jag finns alltid här, precis som du finns för mig.

Du är det bästa som kunde hända mig,
du räddade mitt liv och jag är dig evight tacksam för att just du visade mig att livet är så mycket mer, att JAG är så mycket mer.

Always & Forever. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0