' tidsfördriv & onödigt vetande ;D
copyright © .blogg.se 2011-11-20, 11:56:16 ♥ Vardag0 Kommentarer

Har du:
Någon som förstår dig? - Ja!
Någon som du saknar? - Ja, finaste Emma.
Någon som du hatar? - Nja, ogillar skarpt!
Vem kramade dig senast? - Julian
Vem pussade dig senast? - Findus
Vem ringde dig senast? - Min bror
Vem ringde du senast? - Julian
Vem var hemma hos dig senast? - Lisa
Vem var du hemma hos senast? - Arre
Har du några kärleksproblem? - Nej, inga problem. men det kan inte alltid vara perfekt!
Har du pratat med någon idag? - Ja
Har du gråtit idag? - Nej
Har du skrattat idag? - Ja



Jag:
Är singel? - Nej
Svär ofta? - Nja.
Sjunger i duschen? - Ja och överallt.
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - Beror på.
Skrattar åt dina egna skämt? - Beror på vad jag skämtar om.
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? - Nej

Har du:
Piercingar? - Ja
Syskon? - Ja, 2 st
Jobb? - Mellan två stycken ;D
För många vänner? - Nej då
Rymt hemifrån? - Ja
Färgat håret? - Ja
Bra självförtroende? - Jobbar på det
Sagt "jag älskar dig" till någon? - Ja 
Varit kär? - Ja 
Dumpat någon? - Ja
Gjort något olagligt? - Ja
Somnat i skolan? - Nej
Brutit ett ben? - Fått sprickor i samma handled 7 ggr
Tappat bort mig i min hemstad? - Nej 
Sett en fallande stjärna och önskat? - Nej 
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? - Ja 
Smugit ut utan lov? - Ja
En hemlighet som ingen annan vet? - Ja
Sovit en hel dag? - Ja
Somnat gråtande? - Ja
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? - Nej
Blivit generad inför folk? - Ja
Varit kär i någon utan att säga det till personen? - Ja
Ätit musslor? - Nej
Haft ett förhållande i under en månad? - Nej
Blivit kallad player? - Ja, haha
Färgat ditt hår svart? - Ja (delar av det!)



Vad:
Längtar du till mest just nu? - Sommaren
Ska du göra i helgen? - Ingen anning.
Gjorde du igår? - Var hemma och städa, tog hand om mig själv.
Ska du göra i sommar? - Gifta mig.
Har du för mobil? - Samsung Galaxy s2
Vad köpte du senast? - Mjölk och ett frimärke
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? - Ringa polisen

 


Vem/vilka:
Slog du senast? Julian
Fick du sms från senast? Bella
Pratade du med i telefonen senast? - Julian
Älskar du? - Min familj & mina vänner.
Skulle du kunna göra allt för? - Mina bröder ♥
Var du med senast av det motsatta könet? - Julian
Kan du lita på mest? - Emma.
Vet mest om dig? - Emma.
Sov du tillsammans med senast? - Min Julian ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0