' söndag - första advent
copyright © .blogg.se 2011-11-27, 11:59:52 ♥ Vardag0 Kommentarer

Vilket skitväder, plusgrader och regn. Blir nog ingen julskyltning för våran del idag. Har roat oss med att betala räkningar (månadens höjdpunkt!) och snart ska vi göra oss klara för att åka till mamma och fika med mina syskon (?) och mormor&morfar.

Idag är en sån där dag då jag egentligen skulle vilja krypa ner i soffan under en filt och se på film och äta godis. Julkänslan infinner sig inte riktigt fast att vi julpyntat lägenheten. Inte ens katterna är på humör, båda två ligger utslagna (en i soffan & en på mattan under bordet) och bara är. /: T R I S T.

Nu ska jag fixa håret och ta på mig nå kläder. Försök ha en mysig 1:a advent i regnet. puss puss / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0