' som i en dröm
copyright © .blogg.se 2011-11-19, 08:28:07 ♥ Vardag0 Kommentarer

Här sitter jag med mitt jordgubbste, levandeljus & två sovande busfrön brevid mig. Känns lite som jag hamnat mitt i ett avsnitt 'sjunde himlen' haha. Älsklingen är på väg till jobbet och jag kan inte somna om, lika bra att sparka igång denna lördag med något vettigt då. :)

Satt nyss och tittade på Oline´s bilder ifrån thailand, skönt det hade vart att tillbringa några lata dagar i solen. Men men, det får bli ett annat år. Jag måste erkänna att trotts bristande snö så börjar jag få lite julstämning. Fick lust att baka lussekatter och pepparkakor. Mysa med knäck och glögg.

Jag vet iallafall hur jag vill bynta mitt hem i år, ganska diskret mot vad det har varit hemma hos mig under jul. Dom första åren jag bodde ensam hade jag alla mina tomtar framme, massa ljus och glitter. Ljusen kommer hänga med i år men granen får stanna i förrådet (bor FÖR trångt!) Lite glitter kan man nog få till iallafall och några julkulor i köksfönstret kanske. ;)

Jag vill även ha 2 st STORA pepparkakshjärtan med glasyr i fönstret som får hänga tills på julafton. Precis som när man var liten och gick på dagis. Japp, en sån där riktig bak/mys jul vill jag ha i år. Som det ser ut nu kommer vi fira julafton på tre ställen, hos min mamma, julians föräldrar och här hemma med våra busar. ♥

Hoppas verkligen att båda mina bröder är med och firar jul i år, har en speciell överraskning åt dom! :D

För att berätta något annat SUPER KUL (iallafall om man frågar mig) så är det klart vilken klänning tärnorna ska ha. Nu gäller det bara att dom har pengar så vi kan beställa dom innan dom tar slut. Håll tummarna för mig va? :D
Nu ska jag fortsätta njuta av 'sjunde himlen' och bara vara en stund. Ha en toppen lördag. puss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0