' onsdag
copyright © .blogg.se 2011-11-23, 10:10:47 ♥ Vardag0 Kommentarer

Idag är en sämre dag för mig men jag ska försöka göra det bästa av den iallafall. Hann inte blogga igår då det var full fart från halv tio till vi kom hem efter nio och jag däcka i soffan. haha.

Först var jag hos M.W, gick bra. Kändes bra. Tog bussen ner på stan (för att skona mina fötter som inte tycker om mig just nu). In på GinaTricot där älsklingen köpte nyårs outfit till mig, en skit snygg klänning, bälte & örhängen. Var dit och provade klänningen för 1 månad sen. Då behövde jag ha 42 i strl. Men den som följde med mig hem var en 38:a :D:D jag har alltså gått ner så pass att jag gått från strl 42 - 38! dom flesta vet att gina har ganska små storlekar också.

Min bror kom dit och fick lite post och sen gick vi till dressman, köpte slips och kalsonger åt hjärtat. En snabbis in på guldfynd och prata lite. Sen HM och köpte en skjorta till älsklngen, så lämna vi in våran keno rad och fixade en ny + trav. :P Hittils har vi vunnit alla gånger förutom första gången vi spela på trav. Vi blir rika!! :D haha

Gjorde några små ärenden och så träffa vi Gittan & Sune :) pratade lite med dom innan vi tog bussen till borlänge, lunchade på kompis på kupolen, en super mummsig sallad med skaldjur och miniralvatten. NYTTIGT & MÄTTANDE. Blev en sväng in på New Yorker som hade en del rea, fyndade en bh, en tjock tröja, en bolero och en tunnlångärmad.

Efter det åkte vi till skräddarbacksskolan och hämtade lillfisen på förskolan. Åkte hem till surri och snacka lite och sen åkte vi tillbaka till Falun. Testade klänning åt Olivia som ska vara våran blomsterflicka på bröllopet. Hon blev så otroligt söt att jag misstänker att ingen kommer lägga märke till mig när jag kommer in ;D haha! ♥

Sen gick vi till guldfynd, beställde min vigselring. :D Den är så otroligt fin och vi fick 25% på den. Ett erbjudande man är dum om man inte tar. ;) Efter allt spring i butiker och shopping så åkte vi till Mcdonalds och gav ungen mat. Blev en snabbis in på Ica Maxi och sen åkte vi tillbaka till borlänge igen.

Kom hem efter nio och då hade vi inte vartit hemma sen kvart över nio på morgonen. La mig i soffan och däckade, när klockan var elva gick vi och la oss i sängen istället. Skönare än att sova på soffan. Dock har jag inte sovit bra i natt, mensvärk, ont i fötterna och ryggen. :(

Nu sitter vi i soffan, kikar på tv och dricker en kopp te. Dagens planer är att plocka ihop den rena tvätten, dammsuga, diska och handla lite sen kommer nog Carro förbi på en fika. Senare idag ska vi till stan och köpa pyssel till inbjudningskorten (hann inte det igår) och så ska vi till Grönan och skriva ut texten till inbjudningarna. :)

Nu ska jag slappa en stund till och kanske bli på bättre humör. Ha en bra dag.
puss puss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0