' NO more.
copyright © .blogg.se 2011-11-19, 09:48:41 ♥ Vardag0 Kommentarer

Jag har bestämt mig, NU får det vara nog. ALDRIG mer ska jag undvika en spegel eller kamera. Jag har sakt det förut, många gånger. Men nu har jag den rätta motivationen. NU ska jag gå ner dom här kilona. Kollade mitt BMI idag, det är åt helvete (går inte så mkt efter det egentligen men NO more!)

Jag vill en dag kunna få barn, kunna ha en tajt klänning utan att må SKIT. Jag vill kunna se mig i spegeln utan att vilja spy, jag vill kunna se mig på kort utan att må dåligt. Aldrig mer ska ett barn eller någon annan kunna kommentera mitt utseende pga att jag är fet. Aldrig mer ska JAG kunna kommentera mitt utseende för att jag är fet.

När jag tar på mig min brudklänning och går altargången ner ska JAG vara stolt över mig själv, JAG ska känna mig vacker. Så det är nu eller aldrig som gäller och jag är så taggad och peppad.



HEJ DÅ FLÄSKFIA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0