' när bröllopsplaneringen inte längre känns rolig .. är det dags att sluta då?
copyright © .blogg.se 2011-11-17, 12:13:07 ♥ 0 Kommentarer

Att planera dagen som ska vara en av dom lyckligaste i sitt liv ska väl inte få en att bli arg & ledsen? Sen Julian friade har det vart för mycket bråk & tjaffs med olika inblandade för att det ska vara värt det. Det är inte längre roligt att göra något till bröllopet.

Återigen har det blivit tjaffs och bråk och jag vet inte längre vad som är viktigast för mig. Någonstans i allt detta har jag tappat bort hur jag vill ha dagen, hur vi vill att vårat bröllop ska vara. Visst måste det få finnas motgångar även mitt i en bröllopsplanering men det ska väl aldrig sluta vara roligt?

Är det kanske dags att sluta planera nu? Kanske backa bandet och göra allting annorlunda? Jag vet inte längre varför jag planerar att ha det på det här sättet längre, men jag vet inte om jag gör rätt som ändrar det heller?

I det stora hela handlar det självklart om mig&julian, att vi ska bli man och fru. Men allting runtomkring har betydelse för mig och det skulle nog inte kännas helt rätt att göra det annorlunda. Åh.. varför kan det inte bara vara enkelt? :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0