' måndag
copyright © .blogg.se 2011-11-28, 16:38:32 ♥ Vardag0 Kommentarer

Starten på denna dag har gjort att en envis trötthet sitter i, huvudvärk och sen en miljon POSITIVA tankar får mig samtidigt att inte kunna slappna av helt. Vilket problem va? :p

Vaknade och mådde SKIT. Blodsockret låg på 17.7 och det berodde på att nålen åkt ur lite och böjt till sig så att inget insulin kunde komma ut i kroppen. Tog FYRA enheter insulin (väldigt lite om man tänker på blodsockret.) Kändes som jag skulle svimma och jag låg i sängen och sen på golvet och försökte att inte spy samtidigt som jag petade i mig en halv macka.

Efter en timme skakade jag som ett asplöv, jag mådde illa och trodde jag skulle tuppa av. Blodsockret låg då på tre. En riktigt berg&dalbana som fått mig att må så si där hela dagen. Vi åkte ialf ner på stan och gick på samtal, sen kikade vi runt lite i väntan på bussen hem.

Satte oss och kollade på one tree hill medans vi åt och sen somnade vi HELA familjen i soffan med täcke, filtar och kuddar, Findus på min mage och Nala kröp ner och la sig som en boll vid julians höft. ;) ♥ Tanken var att vi skulle baka och tvätta ikväll. Men ingen energi finns för det.

Tar en promenad ner på stan istället och går till grönan en stund, sen får det bli hem och sova. Imorgon tar vi nya tag både vad gäller träning och energi för andra saker. Hoppas ni alla får en mysig måndag kväll. puss puss / S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0