' lördag
copyright © .blogg.se 2011-11-19, 14:15:40 ♥ Vardag0 Kommentarer

Jag har precis diskat och städat undan allt små tjaffs som låg på bänkar och bord här hemma. :) Sorterade även tvätten så det är klart till imorgon när jag ska ta hand om tvättberget. Ramade in några bilder också som ska upp på våran lycka vägg. Måste bara köpa tavelkrokar.

Nu sitter jag och avnjuter ett halvt glas iskall julmust. ♥ Om en stund tänkte jag börja med maten, det blir baconlindad kyckling med sås. Trist att äta ensam men men, :P efter att jag ätit tänker jag ta en lååång och skön dusch. Göra hårinpackning och ansiktsmask.

När älsklingen kommer hem har jag en lördags överraskning, men kan inte skriva om den pga att han kan läsa innan han kommer hem. ;P Blir nog att sova tidigt idag eftersom hjärtat ska upp och jobba imorgon bitti och jag ska ut på min första morgonpromenad på månader. Känns skönt att vara pepp redan idag ;)

Sen ska jag spendera dagen med att tvätta, dammsuga och torka golven och så kommer ev. bella hit en stund. Får se! Nu ska jag kika på lite tv och njuta av min julmust. Ha en fortsatt bra dag sötfisar!! puss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0