' julian, detta är mitt löfte till dig. jag kommer aldrig ångra dagarna med dig.
copyright © .blogg.se 2011-11-20, 20:35:31 ♥ Vardag0 Kommentarer

Det är många omkring oss som har åsikter om vårat förhållande och blivande äktenskap. Jag kan inte lova dig att det alltid kommer vara bra mellan oss, jag kan inte lova att vi fortfarande är gifta när vi är 85 år. Men en sak jag kan lova dig är att här&nu så tror jag på oss till hundra procent.

Vi bråkar ibland, precis som alla andra. Vi säger och gör saker vi inte menar men vi blir sams igen, och det är det viktiga. För varje dag som går, för varje motgång så älskar jag dig mer och mer. Du är min vän, min stöttepelare och livskamrat. Jag älskar dig av hela mitt hjärta och här&nu finns det ingen annan jag vill ha.

Idag kan jag säga 'vi kommer vara ihop tills vi dör' men oavsett vart livet tar oss kan jag stolt säga att jag aldrig oavsett vad kommer ångra dagarna med dig. Du betyder så oerhört mycket för mig, du är mitt liv och jag längtar tills den dagen vi gifter oss, får vårat första barn, köper vårt första hus, får barnbarn och blir gammla ihop.

Du är allt för mig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0