' JKGHJFJRUKJOILGFUKLKNLGK
copyright © .blogg.se 2011-11-28, 22:46:36 ♥ Vardag0 Kommentarer

Jag är så trött på allt som har med DIABETES att göra, vaknade med högt blodsocker pga att nålen i magen böjt sig. Sjönk från 17 - 3 på 30 min utav FYRA enheter insulin. Låg bra under dagen, spelade lite pingis och fick lågt, drack en halv 33cl fanta och hamnade sen på 32.8. Nålen hade vikt sig igen, hur FAN gör man för att få detta att fungera? Jag gör ALLT jag kan för att det ska fungera men min J*VLA kropp motarbetar mig HELA tiden!! När ska man få leva ett någorlunda normalt liv? :(

Har satt i en ny nål för andra gången idag och hoppas att denna vill fungera så att jag kan få sova snart och VAKNA utan att må skit. Eller gärna vakna överhuvudtaget! Jag skulle göra VAD SOM HELST för ett liv UTAN diabetes. Vad som helst för EN DAG utan att må dåligt, eller behöva vara orolig och rädd!

Jag önskar mig inget märkvärdigt i julklapp, men ett mirakel skulle sitta fint nu. Någon som kan bota denna skitsjukdom och ge mig mitt liv tillbaka.

/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0