' gossip girl
copyright © .blogg.se 2011-11-20, 18:01:51 ♥ Vardag0 Kommentarer

Jäklar!
Jag har vart grymt aktiv idag och jag är stolt över mig själv. Har tvättat 6 st maskiner, skurat ur kylen, rensat skafferiet, dammsugit & torkat golven, lagat mat. Som blev så god att jag skulle kunna äta en portion till men icke, det får bli lunch imorgon! :)

Jag gjorde älgfärsbiffar med fetaost i, så jäkla gott! Åt en potatis och massa kokta morötter till. Känner mig nyttig och motiverad till att gå ut på en promenad med älsklingen när han kommer hem från jobbet. När vi kommer in blir det en varm dusch och sen en kopp te till ett avsnitt one tree hill.

Imorgon ska jag upp klockan sju och tvätta två maskiner mörktvätt som jag inte hann med idag. Sen ska vi träffa Elisabeth igen och sen åka till lugnet och simma. :) Weei, bra start på veckan.

Nu ska jag kika på Gossip girl och sen diska upp efter maten. Ha en fortsatt bra söndagskväll så skrivs vi imorgon. puss puss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0