' fredag
copyright © .blogg.se 2011-11-18, 09:51:22 ♥ Vardag0 Kommentarer

Gårdagen satte sina spår i kropp och själ men det är bara att fortsätta kämpa, ur det dåliga kommer för det mesta även något bra och man kan hoppas att denna historia till slut kan medföra en massa bra saker. Det händer mycket nu, mycket i min kropp, mycket i mitt huvud. Mycket jag inte kan förklara för att jag inte riktigt förstår, men jag kämpar på.

När ett glädje ämne dyker upp grabbar jag tag i det och håller fast så hårt jag bara kan. Man kan alltid hoppas att denna dag medför ett litet glädje ämne. Planen är iallafall att få upp julian ur sängen, göra oss klara och åka ner på stan. Där ska vi möta min bror så vi kan fixa med internet eftersom vi sakt upp bahnhoff.

Sen får vi se vad som händer, ska försöka få till nått sort fredagsmys med mannen eftersom han jobbar resten av helgen. Och medans han jobbar ska jag försöka bli av med min feber & halv snuva som inte vill bryta ut riktigt men inte vill försvinna heller. /:

Ha en bra dag! puss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0