' foto till inbjudningarna.
copyright © .blogg.se 2011-11-10, 23:55:34 ♥ 0 Kommentarer



Weei, idag gjorde vi en beställning. 60 st av dessa ↑
kommer bli sjukt fint, dock kommer inte ni få se mer av inbjudningskorten förens vi skickat ut dom eftersom att en del av gästerna läser min blogg och INTE ska få se hur dom kommer se ut. ;D (mer än denna som ska vara på framsidan!)

Ska bli kul att få börja göra inbjudningarna, känns som det är lite mer verkligt då! Och så måste jag ju bara säga att jag är sjukt nöjd med att vi fått ner budgeten så enormt, över 150,000 :- mindre än det var när vi började planera bröllopet. Ganska mycket rimligare med våran plånbok ;D haha!

Nu ska jag sova, imorgon ska vi till guldfynd och kika på vigselring. PUSS / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0