' en svår dag.
copyright © .blogg.se 2011-11-29, 13:25:39 ♥ Vardag0 Kommentarer

Det är ingen bra dag idag, 'baksmällan' som infinner sig efter att blodsockret levt rövare och insulinpumpen krånglat är inte lätt att tampas med. Samtidigt gror en enorm sorg inom mig, en längtan efter ett normalare liv. Det känns tungt idag.

Jag har försökt äta lite, läst bloggar, kikat på tv, gråtit massor, myst med mina bäbisar och lyssnat på underbar musik. Älsklingen jobbar och jag skulle göra nästan vad som helst för att någon fin människa kom hit och höll mig sällskap, få sitta och snacka i några timmar över en kopp te med en vän.

Idag är en svår dag,
känslomässigt, kroppsligt.
Ja, idag är det tungt.

/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0