VILKEN SÖNDAG.
copyright © .blogg.se 2011-07-31, 22:39:20 ♥ Vardag0 Kommentarer

Idag har det hunnits med en hel del, trotts tungt huvud tog jag mig igenom storhandlingen som verkligen var behövlig. Känns alltid bra när man öppnar kylskåpet och det är fullt. Kanske inte känns lika bra i plånboken men men .. ;p

När vi hade handlat och vart runt i halva falun för att hitta en butik som hade kattmat till ungar åkte vi till svärmor & svärfar. Åkte direkt till sundborn och åt buffé på hytt... nånting :P Gick en sväng vid carl larson gården och åkte sen hem till dom och plocka hallon.

När vi kom hem städa vi lägenheten så nu är den fin igen! :) Jag hoppade in i duschen och julian tog disken, sen slängde jag i en färg i huvudet och fick en mildare chock när hela skallen blev lila. Efter att ha sköljt ur och blåst det ser det mer svart ut .. men i vissa ljus ser man hur det LYSER lila. Blev inte alls som jag tänkt mig men det får jag leva med. Tänker ju inte raka av håret.

Vi har hunnit kika igenom HM katalogen också och hittat en del höst/för vinter kläder. Får se hur älsklingens lön blir att se ut i aug. då :D kanske det blir lite nytt i garderoben inför hösten som jag konstigt nog L Ä N G T A R efter i år. Längtar efter höstpromenader med en tjockare tröja, ljus och liter vis med te. :D

Får se om det blir att slänga sig i sängen och se en film snart - men först LÄSA BLOGGAR! Imorgon ska hjärtat jobba hela dagen så jag tänkte passa på att träna och ha en ta-hand-om-mig-själv-dag. Sov gott så skrivs vi imorgon! PUSS / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0