VETEKUDDE, MISSEKATT & CHOKLAD.
copyright © .blogg.se 2011-07-29, 21:13:48 ♥ Vardag0 Kommentarer

TUSEN TACK FÖR TIPSEN OM BRUDBUKETTEN! :) DET UPPSKATTAS.

Jag och hjärtat har vart vid båthamnen i h-bo och badat och myst massa. :) Bella, Thomas och Liam var där ett tag också. Jätte skönt att bada. Nu sitter jag i soffan med vetekudden och min älskade lillkille i knät, äter lite choklad och bara är. Har galet ont i magen!

Blir att se film och bara ta det lugnt i kväll. Imorgon blir det att dricka nån cider om jag inte måste ta en stark värktablett. ibland önskar jag att det var killarna som fick den roliga veckan. Ser iallafall fram emot 5 kampen, nykter eller lullig. :D

Ha en bra kväll så hörs vi kanske en snabbis imorgon. PUSS / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0