TRETTONDE JULI TJUGOHUNDRAELVA
copyright © .blogg.se 2011-07-13, 13:42:40 ♥ Vardag0 Kommentarer

Tjollahopp,
Julian har precis åkt till jobbet och jag sitter och tittar på familjen annorlunda. :) Kikar samtidigt på kryssning, tänkte ju åka med några kompisar när Julian fyller år. Funderar även på en tripp till storstan och grönalund för att umgås med Malin innan hon åker till barcelona och självklart träffa Keyvan.

Efter familjen annorlunda ska jag dra ett varv med dammsugaren och sen funderar jag på att gå ut och lägga mig i gräset med en bok. :) Har inga planer i övrigt. Julian jobbar till nio i kväll så :p Imorgon ska jag ev. vara barnvakt åt min kusin Marcus. Annars har jag inga planer då heller. haha!

Till helgen blir det ev. att åka på en tripp eftersom vi får låna bilen under helgen. Nu börjar programmet igen så vi skrivs senare! :) PUSS / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0