TOPP 3 LÄSNING I SOMMAR.
copyright © .blogg.se 2011-07-12, 10:17:45 ♥ 0 Kommentarer

Tänkte dela med mig av 3 stycken böcker som ligger på min topp 10 lista just nu. Perfekt med lite sommarläsning för ex. lata dagar på stranden eller regninga dagar hemma i soffan! :)

NR 1 - syskon kärlek av Katarina von bredow
Ludvig & Amanda älskar varandra.
De vet att det är förbjudet - men de kan inte låta bli och inleder ett kärleksförhållande.
Ett förhållande som sargar och svider. Men som också ger skälvande lyckostunder.
Ända tills verkligheten tränger sig emellan dem.

NR 2 - innan jag dör av jenny downham
Sextonåriga Tessa har leukemi och vet att hon ska dö.
Vad ska hon göra under de månader hon har kvar?
Hon har så mycket som hon inte hunnit med, så hon gör upp en lista
över saker hon vill uppleva och göra innan hon dör.
Högst upp på listan står att vara tillsammans med en kille.

Innan jag dör är fylld av livskänsla. Den handlar om att ta farväl av livet
men också att leva det fullt ut.

NR 3 - ps jag älskar dig av Cecelia Ahern
Holly & Gerry har ett perfekt liv tillammans.
De är lyckligt gifta och bor i Dublin, nära släkt och vänner.
Varadgen flyter på och världen ligger öppen .. tror de.

Alla tre är svåra att lägga i från sig och när dom är slut vill man bara ha mer av dom. Trevlig läsning! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0