SVAR PÅ ERA FRÅGOR.
copyright © .blogg.se 2011-07-20, 21:45:06 ♥ 0 Kommentarer



Bad er förra veckan att skriva frågor till mig om det var något ni ville veta, fick en hel del frågor. Många var ungefär lika så jag försöker sammanfatta svaren så ni blir nöjda även om inte just din fråga kom med!!

Hur gammal är du? och hur länge har du bloggat?
Jag fyllde 23 i februari. Jag har bloggat på blogg.se sedan 2007 men före det har jag skrivit aktivt på andra forum som ex. sockerdricka.nu :)

Har sett att du ska gifta dig, GRATTIS. När blir det och hur länge har ni vart tillsammans?
Tack :) Vi har vart ett par sen oktober 2010 så det är 9 månader ungefär ;) Vi ska gifta oss nästa sommar.

Vet att du skrev en del om framtidsplaner som barn när du var tillsammans med din förra kille, hur ser dom planerna ut nu?
Jag har alltid velat ha barn och jag kommer garanterat att skaffa barn men tiden får utvisa när det blir och hur det blir. Jag har alltid vart intresserad att att adoptera så det kanske blir en resa till colombia om några år.

Minns jag fel om du varit förlovad en gång tidigare? Planerade du bröllop då också?
Nej, jag har vart förlovad i 5 år tidigare. Förlovade mig när jag var 17 år men som ni vet separerade jag och den killen förra året. Vi pratade om att vi ville gifta oss men det var ingen direkt planering kring något sådant.

Hur kan du vara så säker på att din kille du har nu är rätt?
Det bara känns. Jag kan inte förklara det på något vis, jag bara visste när jag träffade han att han var rätt för mig. Men att vi skulle planera vårat bröllop efter 8 månader kunde jag aldrig drömma om. :)

Vad är ditt dröm yrke?
Att jobba som barnmorska eller barnpsykolog har vart en stor dröm men den största drömmen är att öppna ett boende för barn&ungdommar som hamnat snett i livet av olika anledningar. Att jobba med barn är iallafall drömyrket.

Om du hade chansen att åka på världsturné och sjunga hela dagarna skulle du ta den då även om det innebar att lämna din pojkvän och familj i flera månader?
Det är en svår fråga, det beror ju helt på hur situvationen ser ut. Men jag älskar att sjunga och att stå på scen är det bästa jag vet. Skulle jag få chansen skulle jag garanterat ångra mig om jag inte gjorde det men det är ingen självklarhet att jag skulle packa väskan och åka.

Grattis till bröllopet! Hur känns det? Har ni satt upp någon budget och vad lägger ni mest pengar på?
Tack så mycket! Det känns overkligt men bra. :) Vi har en ungefärlig budget som jag hoppas att vi kan hålla. Vi kommer lägga mest på min ring och maten blir ju ganska dyr eftersom vi har lite över 50 inbjudna.

Om du fick två val i livet vilket skulle du ta? Det ena är - ett liv i lyx med god hälsa men total ensamhet eller ett liv med tex. diabetes och inget direkt överflöd men en kärleksfull familj?
Det är enkelt, jag kan inte ändra på att jag har diabetes men om jag kunde så skulle jag vilja ta bort den. Men jag har hellre diabetes och några 1-kronor i fickan och min familj. ♥


En hel del frågor som jag fick in handlade om för privata saker och saker som jag inte vill ta upp. Saker som jag lagt bakom mig och inte vill riva i så därför kanske inte just din fråga kom med! Kom gärna med fler frågor och jag lovar att ha en frågestund snart igen. :)

Som avslut på frågestunden vill jag passa på att fråga er läsare!
Vilka är NI? Hur gammla är ni? Vart kommer ni ifrån? Och hur kommer det sig att ni läser just min blogg? :) Ha det bra så skrivs vi snart igen. PUSS / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0