MAMMA, PAPPA, BARN
copyright © .blogg.se 2011-07-27, 23:18:25 ♥ Vardag0 Kommentarer

Idag har jag och älsklingen återigen fått känna på fmiljelivet med tre stökiga barn, kompisar och hund ;) Vi packade in barnen och hunden i den kokheta bilen och åkte till willys för att köpa med oss fika. (förstår verkligen inte hur riktiga föräldrar kan åka med 3 ungar och handla!) Vi var där inne max 15 min och jag höll på att bli galen av allt tjat om jag vill ha det .. jag vill ha det.. (ungarna är förövrigt underbara ♥)

Efter handlingen åkte vi till roxnäsudde och slängde oss i sjön. Hunden fick sig ett dopp hon med ;) Efter massa bus och myrjakt fikade vi och sen åkte vi hemmåt igen. Jag & hjärtat ställde oss i hettan och lagade mat och dukade ute (på tok för varmt för att sitta inne) Efter maten fick julian ta disken, jag slängde ungen i vagnen och tog med hunden på en promenad.

Det där familjelivet är ändå bra ljuvligt!

Nu har vi nästan nyss kommit hem och ska bädda ner oss och se en film som det unga barnlösa par vi faktiskt är ;) (skönt att man kan mixa två helt olika liv under en och samma dag!!) Imorgon ska vi ta med oss två av barnen + en kompis till Oskar till lugnet och bada och busa.

Sen tar vi nog ledigt från mamma, pappa , barn livet iallafall 3-4 dagar ;)
Nu ska jag borsta tänderna och fixa fram badkläder tills imorgon. PUSS och GODNATT / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0