LAX!
copyright © .blogg.se 2011-07-14, 19:17:22 ♥ Vardag0 Kommentarer

Hej,
jag kom precis hem. Har vart barnvakt sen halv nio i morse.
När moster kom hem vid fem drack vi lite te och sen cyklade jag hem.
Ska vara barnvakt imorgon igen. :)

Nu håller jag på att koka potatis, ska äta lax till middag! :)
Resten av kvällen blir soffhäng och sova i tid.
Ska försöka uppdatera bättre imorgon.

PUSS / S

finns det någon söt själ som kan hjälpa mig med en sak på bloggen?
min sidmeny lägger sig hela tiden längst ner fast jag skriver i stilmallen att jag vill ha den längst upp,
hur ska jag göra för att rätta till det? OCH för vissa av mina läsare syns inte ÅÄÖ .. why?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0