KÖRSBÄR.
copyright © .blogg.se 2011-07-13, 22:20:01 ♥ Vardag0 Kommentarer

Puh, äntligen är denna tråkiga dag snart över. Det är verkligen inte roligt när alla jobbar eller är ute på resor och jag bara går hemma utan nått att göra. (förutom städa och plocka) Julian har jobbat från 14 - 21 idag, bra för plånboken men tråkigt för mig. I 8 dagar har han inte gjort annat än vart på jobbet hela tiden!

Imorgon ska jag iallafall fördriva några av dom ensamma timmarna med att vara barnvakt. 8.30 - 16.30 och sen blir det väl hem och diska det där berget som någon annan tycks glömma bort hela tiden .. dammsuga och fixa mat. På fredag ska jag vara barnvakt igen och sen får vi se vad som händer på kvällen.

Nu håller jag tummarna på att inget kommer emellan våra helg planer! Ska dricka lite te nu och läsa några sidor innan det blir sängen. PUSS / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0