JAG & MIN BLOGG.
copyright © .blogg.se 2011-07-12, 09:57:53 ♥ Vardag0 Kommentarer



Här har ni mig, en halv galen 23 åring. Bor i Falun tillsammans med min blivande man Julian och våra busfrön Nala & Findus ♥ Min blogg handlar om allt och ingenting. Ni som läser får följa med bakom kulisserna i mitt otroliga liv. :)



Namn: Sandra-lie
Född: 17 feb. 1988 i Falun
Ögonfärg: blå, grå
Hårfärg: Född blond men gillar att testa nya färger & frisyrer ;)

Gör: arbetssökande
Utbildning: omvårdnadsprogrammet (undersköterska)
Drömjobb: barnpsykolog eller barnmorska

Intressen: MUSIK ♥, dans, vänner, skriva, film
Idol: Avril Lavigne
Förebild: mina bröder ♥


9 maj 2011, Julian friar på minigolfbanan vid Slussen :)

I min blogg har jag olika kategorier ex.
*musik - här delar jag med mig av mina favorit låtar
*foton - fotograferar en hel del med min Nikon d- 5000 så kommer upp en del här med
*mat/motion/hälsa - jag har en svårinställd diabetes och skriver ofta om den, delar med mig av mat tips och motionstips :)
*nala&findus - mest till för min fästman när han är i norge och jobbar ^^
*veckans blogg - 1 gång i veckan publicerar jag en blogg som jag tycker ni borde kika på, kan även publicera just din blogg om du skriver en kommentar och beskriver varför just DIN ska få lite extra reklam. :D
*bröllopet - den 7 juli - 2012 gifter jag mig och kommer dela med mig av förberedelser mm :)

 
Nala och Findus :) (klicka på bilden för större format!)

Det är ett litet smakprov på vad som komma skall ;)
Hoppas ni ska tycka att det står något bra här iallafall. PUSS / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0